Normes de contractació



Per a la reserva d’espais, és necessari presentar la següent documentació a la Direcció del Mercat:

  • Declaració de la DUN
  • Inscripció al Registre General de la Producció Agrícola (REGEPA)
  • DNI
  • Carta amb la relació de productes que es comercialitzaran al Situat de Productors.

Des de la Direcció del Mercat es donarà d’alta al productor.

L’usuari s’ha d’identificar amb el seu NIF/DNI i la contrasenya que es facilitarà des de la Direcció del Mercat en el moment de donar-se d’alta com a productor.

L’usuari haurà de seleccionar a l’aplicació el dia o dies i l’espai o espais que vol ocupar. Cada usuari només podrà fer una única reserva pel mateix dia.

L’usuari podrà fer la reserva per un, dos o més espais sempre que siguin contigus i per un mínim de temps d’un dia i màxim d’un mes.

El pagament s’ha de realitzar amb targeta via passarel·la electrònica. La reserva no quedarà confirmada fins que no s’hagi realitzat el pagament. Aquesta confirmació arribarà via correu electrònic a l’adreça electrònica que s’hagi facilitat.

En el cas de que l’usuari hagi comès un error en la selecció de l’espai a reservar o desitgi ampliar-lo, haurà de fer la modificació a les oficines de la Direcció del Mercat.

En el cas de voler anul·lar una reserva, tan sols es podrà realitzar modificant el dia, no es retornaran els diners.

Ha de quedar un espai lliure entre productor i productor. En realitzar la reserva, automàticament quedaran bloquejats els espais dels costats amb l‘excepció dels casos en què la reserva coincideixi amb algun dels passadissos.